Известие

Collapse
No announcement yet.

ЕГР при 140/150 кс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ЕГР при 140/150 кс

    колеги,как стои въпроса с елиминиране на егр на 140/150 кс мотора JTD имам предвид, софтуерно мисля е необходимо и какво излиза като парички
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
    Peugeout 2.2 HDI 133+++
    Alfa 159 +++ next

  • #2
    На евро3 моторите е без пари. Просто слагаш тапа.
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #3
      евро 3 са до ноември 2004, да разбирам , че 156 са без грижа за тая намеса ? Същата ли е ситуацията с JTDm - 16 клапана мотора ?
      Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
      Peugeout 2.2 HDI 133+++
      Alfa 159 +++ next

      Comment


      • #4
        има JTDm има и JTD m-jet.
        Разликата е в екутата.
        На ЕДЦ16Ц8 може само с тапа.
        ex - 147 16v multijet

        Comment


        • #5
          не знам номерата на двигателите, имам предвид тоя който е 16 клапана 1.9 , 140 / някъде пише 141/ кс и се монтира на 156 2002 -2005 година
          Last edited by ivo_63; d.m.y г., 16:13.
          Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
          Peugeout 2.2 HDI 133+++
          Alfa 159 +++ next

          Comment


          • #6
            Ами научи ги, 2 пъти ти отговорих вече.
            Айде и 3ти:

            16ки 1.9 има и евро3 и евро4.
            едц16ц8 - евро3
            едц16ц39 - евро4
            ex - 147 16v multijet

            Comment


            • #7
              1.Като цяло каква е файдата от премахването на тоя клапан?
              2.Ако се премахне софтуерно няма нужда да се затапва механично нали?

              Мерси!

              Comment


              • #8
                Добре е да се затапи и физически като се спира софтуерно.
                А за файдата - спира да вкарва отработени газове обратно в смукателния колектор. Прави си изводите..
                Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

                Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
                Fiat Brava JTD

                Comment


                • #9
                  Еми от думите ти колега не мога да си направя големи изводи за ефекта и ползата от затапването му.. Ама мерси все пак

                  Comment


                  • #10
                    двигателя получава повече кислород, вместо изгорели газове с обеднен кислород, отделно студения въздух има и повече кислород и т.н., като цяло ефекта е , че по-добре си тръгва колата.
                    Ако питаш сега и за кислорода ....
                    Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                    Peugeout 2.2 HDI 133+++
                    Alfa 159 +++ next

                    Comment


                    • #11
                      Моят, 1.9 JTD - 150 16V к.с. Ерво 3 е с EDC16C8 и имаше нужда от софтуерна намерса, след затапване на ЕГР-а.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от vankichaaaa Покажи съобщение
                        1.Като цяло каква е файдата от премахването на тоя клапан?
                        2.Ако се премахне софтуерно няма нужда да се затапва механично нали?

                        Мерси!
                        Накратко, подава изгорелите газове от г..а фостата да ги доизгори. Еко тъпотии!
                        Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                        ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                        ex Alfa 156 1,9 JTD
                        ex Alfa 75 1,8

                        Comment


                        • #13
                          Да използвам темата на колегата и аз, как да спра егр-а на 2.4 20В с код на мотора 841G000, не знам с какво еку е, но е евро 3 (2004 год.). Само с тапа или трябва и софтуерно да се спре.
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
                          Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

                          Comment


                          • #14
                            Мотора ми е 1.9 16 140. Вчера сложих тапа на агр и днес жената както си кара и борда зел да мяка.като я закачих на компа изписа грешка P1238 .След махане на пластината всичко си дойде на место.Значи си иска и софтуерно човъркане и това ще стане едновременно с чипа.
                            Alfa Mito 1.4
                            156 2.0 155 ex
                            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                            Comment


                            • #15
                              При мен с едц16ц8 , мога да си карам с оригиналния софтуер и запушен егр с тапа.
                              Само записва грешка, няма аварийни режими.
                              ex - 147 16v multijet

                              Comment

                              Working...
                              X